کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

تیر 92

1392/4/2 23:22
نویسنده : مرضیه
378 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم و خاله های مهربون پسرم

کوروش مامان این روزا عسل تر از همیشه هستشماچ حرفای جدید میگه

حموم ( ح با کسره) ..به جارو برقی که خیلی هم دوستش داره میگه اوووووووووووووووو جلوی پنکه چندبار بغلش کردم خودم هی گفتم اااااااااااااااااااا حالا بچم فکر میکنه اسم پنکه اااااااااااااااااااااااا و هر وقت میبیندش باید حتماً بگه اااااااااااااااااااااا

همه وسایلای خونه از ماشین لباسشویی تا پرده رو بلده و عاشق اینه که هی ازش بپرسی تا نشون بده منو بابایی هم که براش میمیریم وقتی میگه... لباساشو دیروز میخواستم عوض کنم ولی بهش نگفتم که میخوام ببرمت دد تا بزاره منم لباس بپوشم ، تا لباساشو دستم دید گفتم ددماچ بعد هی تا من لباس بپوشم میرفت و میومد وقتی دید باباهم لباس پوشیده خیلی خوشحال شد رفت جلو در وایساد تا باباش بیاد بغلش کنه الهی مامان فدات بشه با این کارات پسرم تازه از کمک کردناش نگفتم ، تا جارو برقی رو میارم همش میخواد بهم کمک کنه میگه منا منا یعنی بده من وقتی هم که جارو تموم میشه یه مدت باید پسر طلا مشغولش باشه. راستی چند روزه که تا کوسن های مبلموم مشکل داره بچم نمیتونه ببینه اونا سره جای خودشون هستن همه رو میریزه پایین تنها میشینه روی مبل کسی هم نباید کنارش بشینه

jaroo kardan

اینجا هم که میبینید پسرم کوسن ها رو از روی مبل برداشته و مثل سلطان سلیمان تنها روی مبل نشسته( شیر مردم سلطان جهان است منم والده سلطان نیشخند) بابا میگه پسرم احساس قدرت میکنه وقتی اینطوری میشینه آخه اون یه فاتحه

kourosh khan

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

مامان کوروش
11 تیر 92 0:18
خیلی خوبه مامانی یکی هست که توی کارهای خونه به شما کمک کنه
مامان آریام
24 تیر 92 0:25
خاله جون ماشاالله چقدر بزرگ شدی آفرین که به مامان کمک میکنی..مامانی میبینی فقط دخترها نیستن که تو کارها کمک میکنن حسابی دیگه مرد شدی قربون اون جذبه ات بشم
آزاده مامان کوروش
29 تیر 92 0:16
چه ژستی گرفتی عزیزم حتما شبیه بابایی نشستی نه
مامان بردیا
2 مرداد 92 12:20
سلام.وب قشنگی دارید.به ما هم سر بزنید.با تبادل لینک موافقید؟؟
مامان آریام
5 مرداد 92 17:24
مامانی کجایی؟؟کم پیدا شدی ایشاالله که خوب و سلامتی...هزار تا بوس هم برای کورش جون