کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

32 ماهگی

1393/9/18 10:01
نویسنده : مرضیه
1,147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خدمت دوستداران پسرم و دوستای گلمآرام

دیگه وقت ندارم بیام وبلاگ پسرم رو زود به زود آپ کنم ببخشید دیگهغمگین خیلی بچه دارم آخه

آقا پسرم بزرگ شده مرد شده حرفای خوشگل میزنه کارای بامزه زیاد انجام میده مثلا چند شب پیش یهو بی مقدمه اومده میگه : " من  اصلاً اعتقاد ندارم" تعجب منم میگم مامان جون به چی اعتقاد نداری ؟ جواب میده میگه :" خیلی چیزا" قربون فلسفی صحبت کردنت بشم .

داریم از پله ها پایین میریم میگه: " این پله ها هم خیلی ضخیم شده" خندونک من داشتم باهاش حرف میزدم بعد میخواست جوابم رو بده یه کم فکر کرد و بدبو گفت " اسمش چی بود؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آهان ابلته ( البته)" خیلی از دستش خندیدم.

چند شب پیش نصف شب از خواب بیدار شد گفت :" داریوش اومده تهان(تهران) " - داریوش داداش خیالی کوروش-  صبح بهش گفتم داریوش اومد تهران؟ جواب داد : " نه داداشم رفته داراب" خدایا این حرفارو از کجا میاری؟

همش تو خیابون ماشینارو نشونم میده میگه مامان از این دوست داری؟ الان دیگه سلیقم دست بچم اومده میدونه مامانش " ماشین شانسی بلند " دوست داره می خواد بزرگ شد برام بخرهآرام

پسندها (7)

نظرات (5)

مامان بزرگ کوروش
18 آذر 93 23:14
قربون این پسر خوش تیپ برم من 'چه عکسهای پاییزی قشنگی خدا نگه دارت باشه عزیز دلم۶۹
yalda
19 آذر 93 8:53
سلام عزیزم خدا حفظش کنه از طرف من ببوسش
مامان آریام
18 دی 93 0:21
عزیزم چه عکسهای قشنگی اعتقاد...وای خدای من ببوسش حسابی مامان گلی
مامان آریام
18 دی 93 0:22
مامان مرضیه خیلی گرفتاری...ولی به ما هم سر بزن خوشحال میشیم
مامان عاطفه
27 اسفند 93 10:30
چه شیرین زبونه چه عکسای خوشگلی