کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

پسرم یک ساله شد

1392/8/9 14:41
نویسنده : مرضیه
549 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای مهربون خودم و خاله های مهربون پسرم ببخشید که دیر اومدم آپ کنم مرسی که به یاد ما بودید و تولد پسرمو تبریک گفتید و همچنین سال نو همگی هم مبارک ایشالا برای همه سلامتی و شادی تو سال جدید باشهلبخند

پسر طلای من یک سالش شده قلبماچ خیلی ماه شده ولی خب لاغر هم شده دیگه مثل قبل به به نمیخوره ناراحت ولی تلاش میکنه که راه بره لبخند سر پا وایمیسته اگر نمیترسید میتونست راه بره ولی چون میترسه و عجله داره میفتهلبخند 

موkourosh2incheboronincheboron3

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان سارا
21 فروردین 92 13:33
یکسالگی آقا کوروش مبارک باشه انشاا... تولد 120 سالگی خدا براتون حفظش کنه
مامان بزرگ کوروش
23 فروردین 92 14:39
قربونش برم اقا شده انشاالله کنار مامان وبابا عاقبت به خیر باشه عکس کنار کلزا ها خیلی قشنگ ومتفکرانه هست

مرسی مامانی
مامان سارا
27 فروردین 92 9:57
کیان تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کرده اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
منا مامان امیرسام
28 فروردین 92 2:19
تولدت مبارک کوروش کوچولو انشاالله 120 سالگیت رو جشن بگیری عزیزم
مامان آریام
4 اردیبهشت 92 16:43
یک سالگیت مبارک باشه عزیزم...ایشاالله یه روز داماد بشی و از ته دل بخندی


مرسی خاله جون ... کی بشه من و شما بریم دنبال عروس خوب و خوشگل بگردیم
مامان ملینا و کوروش
18 اردیبهشت 92 9:41
تولدت مبارک کوروش جونم اسم پسرما هم کوروشه من لینکتون کردم تا با هم دوست بشین بوسسسسس