کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 14 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

31 ماهگی

1393/8/15 15:32
نویسنده : مرضیه
769 بازدید
اشتراک گذاری

با سلام خدمت دوستای خوبه خودم و دوست داران پسر خوشگلم ببخشید که دیگه دیر به دیر میام خیلی سرم شلوغه از طرفی دیگه شبکه های اجتماعی نمیزارن ما به وبلاگمون برسیم

پسرم داره بزرگ میشه شکر خدا ولی خیلی عصبی و پرخاشگر شده منم خیلی داغونم اعصابم خورد میشه وقتی کوروش لج میکنه گریهگریه

یه حرفایی میزنه من خشکم میزنه میگم اینا رو از کجا یاد گرفته، پسرم یکی از چیزایی که خیلی دوست داره یونولیته یا به قول خودش لولونیت دیروز تو پله ها یه دونه پیدا کرد دولا شد برش داشت بعد خودش میگه : " آخه من عقش لولونیتم" بوس دیگه منم خوردمش یا مثلا دیشب به باباش میگه پاشو باهم هوبال ( فوتبال ) بازی کنیم بعد میگه پدر سوخته پاشو بازی کن " من و بابا تعجبتعجب

اگر من از دستش ناراحت بشم میره یکی از اسباب بازی هاشو برام میاره میگه " ببین چه ماشین خوشگلی برات خریدم عزیزم"

دیگه تلویزیون ما کمپلت در دست آقاست فقط اجازه میده براشون cd ها رو عوض کنیم راستش چون تلویزیون ما هیچ جایی رو نمیگیره ما هم دیگه بهش کاری نداشتیم ولی دیگه خیلی دیکتاتور شدشاکی

راستی برای اینکه عکسای پسرم رو زود به زود ببینید اینستاگرام من رو فالو کنید marzieh1983

دماوند

جاتون خالی ما دو هفته پیش رفتیم دوروز رامسر خیلی خوش گذشت به همراه دوتا مامانی ها

دوتا عشقای من

 

پسندها (3)

نظرات (2)

مامان بزرگ کوروش
16 آبان 93 21:58
شاه پسر داریم ما''قند وعسل داریم ما.عاشقتم عزیزم
مامان آریام
27 آبان 93 0:46
عزیزم لجبازی مقطعی هست و خوب میشه...ما هم این بساط رو داشتیم...راستی رامسر خوش گذشت...میگفتین به ما که همراهتون باشیم...ایشالله همیشه خوش باشید