کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

15 ماهگی

1392/3/25 16:18
نویسنده : مرضیه
939 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبه خودم و خاله های مهربون شاپسرم لبخندقلب

هرچی از خوشمزگی کوروش مامان بگم کم گفتم ، اینقدر خوشمزه و ماه شدی که همش می خوام بخورمت. از کجا بگم.... حرف جدیدت: به لباس مامان میگی دامن( میم با کسره) شلوار خودتو نشون میدی میگی شبار ماچ خونه مامانی که میریم کنترل ضبطشونو پیدا میکنی میگی نانا بعد من باید شمارو بغل کنم برقصونم نیشخند پشت پنجره آشپزخونه لونه یه کبوتر که هرروز باید بری و جوجو رو ببینیلبخند همیشه خدا هم جلو در وایسادی و هی میگی کش( کفش) دد....الهی مامان فدات بشه که اینقدر عشق دد هستیبغلماچ امروز (19/3/92) ناهار خونه خاله مریم بودیم بعد شما سر میز همش پاتو میزاشتی روی میز می خواستی بری اون بالا بشینی تعجب آخه مامان جون رو میز؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه کاره بامزه دیگتم اینه که هرچند دقیقه یه بار همینطوری الکی پاتو میاری بالا و با یه نازی که مامان میمیره برات میگی دیز (جیز) من باید بوس کنم تا خوب بشه کسه دیگه هم بوسش قبول نیست ... ممنونم مامانی که این افتخارو به من دادی مژه فدات بشم الهی خدا تورو برای ما نگه داره

ای خدا به قدر بزرگی و عظمتت شکر ... خدایا خدایی کردی که این بچه رو به ما عطا کردی به خاطر اینهمه نعمت که حتی نمیتونم بشمرم و به زبون بیارم فقط میتونم بگم به اندازه ی بخشنده بودنت ممنونم

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

سارا زارع
25 خرداد 92 19:42
همه چيز اين كوچولوها قشنگه مخصوصا راه افتادنشون .بهت تبريك ميگم
لیلی
27 خرداد 92 12:25
ماشاا... روز به روز بزرگتر و شیرین تر میشه.... خدا نگهش داره
مسيحا
28 خرداد 92 15:10
سلام ، به قضاوتتون نياز دارم لطفا به من سر بزنيد
آرام
28 خرداد 92 17:59
عزیزم چه گل پسری شده
آفرین به تو مامان مهربون که این سایت رو برای کوروش کوچولوی عزیز درست کردی


خاله آرام وبلاگ پسرتو راه بنداز عکساشو ببینیم
ღ مونا مامان امیرسام ღ
29 خرداد 92 3:20
ااااااااای جان چقدر خوشگل میخندی
بوووس برای کوروش کوچولو


مرسی خاله
مامان اراز
29 خرداد 92 12:11
وای خانومی تبریک میگم اینقدر پسرت بزرگ شده میدونم قدر تک تک لحطات رو میدونی ولی بیشترتر بدون که خیلی زود می گذره