کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

20 ماهگی

1392/8/9 15:14
نویسنده : مرضیه
408 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبه خودم و پسرم که میان وبلاگشو میبینن و با مهربونی نظر میدن و مارو کلی خوشحال میکنن.

کوروش مامان این روزا رژیم داره بچم هیچی نمیخورهگریهگریهگریهگریهگریهگریهگریه هرچی هم که دهنش میزاره زودی درش میاره تنها خوراکی که دوست داره زرشک پلو با مرغ تعجبلبخند بازم خدارو شکر که همینو میخوره ما که ازبس پلو مرغ خوردیم دیگه چیزی به قدقد کردنمون نموندهنیشخند

هر روز با پسرم میریم پارک ... راه پارک رفتنو پسرم بلده اگه از یه مسیر دیگه بریم ناراحت میشه ناراحت بخورمتماچ امروزم مثل همیشه رفتیم پارک اما چون پنجشنبه بود شلوغ تر بودو پسرم با خیلی نی نی ها بازی کرد واسه همین وقتی بعد یک ساعت گفتم بیا بریم خونه فرار میکرد و میگفت: " بازی بازی" ماچماچ فدای بازیت بشه مامان .

پسره مهربونم همش مامان و باباشو بوس میکنه تازه دیروزم میگفت : " دوست دوست" وای که من مردم از بس دلم برای دوست داشتنت ضف رفتماچماچ

کلمه که خیلی میگه اما هنوز جمله دو کلمه ای نگفته به قول بابا تلگرافی حرف میزنه پسرم خیلی خوشگل میگه هاله = خاله .پسرم خالش رو خیلی دوست داره بغلش میکنه و میبوسدش روزبه پسر خالش روهم خیلی دوست داره و باهاش خیلی بازی میکنه .

یه بازی مورد علاقه پسرم قایم موشکه  که واقعاً خیلی خوشگل قایم میشهنیشخندghayem

تو این عکس میبیند که پسرم چقدر قشنگ قایم شدهماچ بخورمت مامانی.

راستی پسرم عشق دریاست ما هم اون روزایی که تعطیلی عید قربان بود رفتیم دریا اینم عکسش.darya

 راستی پسرم 4 تا دندون پایین اضافه کره دوتا بالا مجموعاً 14 تا مروارید داره، خدا حفظت کنه مامانی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (11)

سمانه مامان آرشیدا
10 آبان 92 0:11
سلام مرضیه جون. خوبی؟ مرسی که به ما سرزدی. دلم واست تنگ شده بود. خیلی وقته ازت بی حبرم. ماشاللا کوروش جان چه بزرگ شده . خیلی هم بامزه و دوست داشتنیه. ببوسش از طرف من.
بابا
10 آبان 92 10:37
کورش خوشگلم سلام، امیدوارم 6-7 ساله دیگه که خودت این وبلاگ رو می بینی و می خونی از حاصل کار و زحمت های مامان برای وبلاگت خوشت بیاد.
آزاده مامان کوروش
14 آبان 92 15:18
سلام آقا کوروش گل چطوره؟ این کوروش ها همه عاشق دریان
آزاده مامان کوروش
14 آبان 92 15:20
بچه ها همه ماکارونی دوست دارن شاید یه کمی سبزی توی ماکارونیش بریزی بخوره !! همون برنج و مرغ هم خوبه که می خوره
مامان آریام
14 آبان 92 16:27
جیگرت رو برم من با این قایم شدنتچه عکس قشنگی شده کنار دریا...آریام هم عاشق آب و دریاست ایشاالله دندنونهای قشنگت تا هفت سالگی سالم بمونند و باقیش هم راحت دربیان
عمه نیلوفر
17 آبان 92 11:36
احتمالا کوروشمون داره از الان رژیم میگیره که چاغ نشه و همیشه رو فورم باشهتازه پسرمون به عمش رفته چون منم فقط مرغ دوست دارم
مسیحا
21 آبان 92 15:22
خدا حفظش کنه ، 20 ماهگیش هم مبارک
محمدمهدی
21 آبان 92 17:59
ای جووووووووووونم خدا حفظش کنه واستون
مامان اهورا(نرگس)
23 آبان 92 1:35
عزیز دلم 20 ماهگیت مبارک... چشم به هم می زنیم بچه ها بزرگ شدن!!!!!
مریم مامان اراز
28 آبان 92 15:30
عزیزم پسرت چقدر بزرگ شده خدا حفظش کنه و همیشه شادیتون رو روزافزون کنه
آزاده مامان کوروش
9 آذر 92 13:27
سلام مامانی . کم پیدایید؟ خوبید انشاءاله؟ پسمل گلتون رو بجای من ببوسید. ما مخلص همه آقا کوروش ها هستیم مرسی مامانی خوبیم ما خداروشکر مرسی که به وبلاگ ما سر زدی... شما هم روی ماه کوروش طلا رو ببوس