کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

یکسال و نه ماه

1392/12/7 15:34
نویسنده : مرضیه
756 بازدید
اشتراک گذاری

خدایا شکرت که این نعمت بزرگ رو نصیب این بنده کوچیکت کردی و اسم قشنگ مادر رو به من دادی خدایا این نعمت رو تا وقتی که نفس میکشم به من ببخش.

یکسال و نه ماه که پسر گلم زینت بخش زندگی و روح و روان ما شده لبخند کوروش ما دیگه صحبت که زیاد میکنه ولی هنوز جمله نگفته این روزا دارن تو خیابون ما برای فاضلاب زمین رو میکنن بچم همش پشت پنجره میره میاد میگه " لوله لوله این لوله" وقتی میخواد ممه بخوره خودش اول وایمیسه انتخاب میکنه میگه " ای یکی" بعد پا میشه میگه " اویکی" توی کتاباش فقظ کتابی رو که عکس ماشین داره دوست داره فقط هم همون صفحه عکس ماشین رو باید نگاه کنه من بهش گفته بودم اسم ماشینه تراکتور ولی فکر نمیکردم یادش بمونه چند وقت بعد دوباره رفت سر همون کتابشو همون ماشین بعد خیلی خوشگل گفت: " تراتور" اینقدر بوسش کردم و چلوندمش که خدا میدونه دیشب باباش شیشه ابش رو داد دستش پسرمم آب رو خالی کرد روی فرش من به باباش گفتم چرا بهش دادی ببین چی کار کرد یهو دیدم مثل فشنگ رفت تو آشپزخونه از تو کمد یه چیزی برداشت دیدم دستمال آشپزخونه آورده داره فرش رو پاک میکنه من و بابایی دیگه چیزی نمونده بود پسررو بخوریمش براش دست زدیم و بوسش کردیم خداااااااااااااااااااااااااماچماچماچماچ

بچم با پسر خالش خیلی جوره خیلی دوستش داره خیلی بامزه هم صداش میکنه میگه " روزده" تو این عکس هم با هم رفتن پارک بهش گفتم پیش روزبه وایسا ازت عکس بگیرم خیلی آقا رفت پیش روزبه هی میگفت عسک عسک

park

پسرم عاشق پارک و خیلی خوب با بچه ها دوست میشه و دوست داره باهاشون بازی کنه وقتی هوس پارک میکنه که تقریباً هر روز میره پارک همش میگه " پایک پایک" باباش که میاد ازش میپرسه چی کارا کردی امروز میگه پایک بعد ازش میپرسه تو پارک چی کار کردی میگه " تاب بازی"jamshidie

پسندها (2)

نظرات (7)

آزاده مامان کوروش
17 آذر 92 23:44
چه عکسهای قشنگی آقا کوروش
مامان آریام
20 آذر 92 17:18
مامانی از طرف منم حسابی بوس بوسش کن و بچلونش خصوصی هم داری
آزاده مامان کوروش
27 آذر 92 18:56
سلام مامان کوروش حالتون چطوره؟ پسر گلتون رو ببوسید
عمه نیلوفر
2 دی 92 14:04
الهی فدات شم عمه.من و بابا از راه دور میبوسیمت هم میچلونیمت هم میخوریمت.ایشالله روزی برسه که یک اقای بزرگ بشی.بوسسسسسسسسسسسسسس
مامان بزرک کوروش
3 دی 92 12:23
فدات بشم عزیزم چقدر تو ماهی .عاشقتم
مامان آریام
4 دی 92 12:05
مامانی کجایین..ایشاالله که خوب و سلامت باشید
مامان اهورا (نرگس)
4 دی 92 23:39
آخی....جونم...انشالله خدا برات حفظش کنه