کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

کاش ما آدما دلامون بزرگ بشه

1390/11/25 9:48
نویسنده : مرضیه
426 بازدید
اشتراک گذاری

مامانی یادت میاد آخرین باری که سونوگرافی کردم همونی که توش نشون داد تو از پیش ما رفتی .... قبلش تو شرکت گفتم میخوام برم سونوگرافی یکی از همکارام که خیلی پسته چند بار بهم گفت :‌" حالا میری سونوگرافی بهت میگن این که بچه نیست خانم این گوله موییه " چند ماه گذشته ولی من حالم ازش بهم میخوره آرزو میکنم ایشالا تو دله خودش غیر از گوله مویی چیزه دیگه ای بوجود نیاد ..... واقعاً کلکسیونی از مسائله

همش یاده اون روز که میفتم میگم چرا بعضیا انقدر نظر تنگ هستند چرا وقتی خودشون چیزی رو ندارن آرزو میکنند بقیه هم نداشته باشند بجای اینکه دعا کنند خدا به اونها هم بده آرزوشون اینه خدا بهیچ کس نده

کاش ما آدما دلامون بزرگ بشه ....

میخوام هروقت تو اومدی دیگه سر کار نرم چون دلم نمیخواد این آدمارو ببینم

عزیزه مامان زودی بیا دله شکسته منو خوبش کنماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
27 اردیبهشت 90 18:59
سلام مامانی
بیا و دلت و بزرگ کن و از دست کسی ناراحت نباش
ایشاالله هرچی زودتر خبر فرشته ی آسمونیت بهت میرسه
اونوقت می بینی که دل پاک و شفاف داشتن ، آسمونیت کرده


ممنونم دوست خوبم سعی میکنم دلم رو از کینه دور کنم