کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

34هفته شدی مامان هوراااااااااااااااااااااااا

1390/11/29 19:37
نویسنده : مرضیه
533 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بر پسرم که خاطرش را می خواهم ماچ سلام عزیزه دلم بغل

الان داری نمیدونم با دستت یا پات داری حسابی دله مامانو فشار میدیماچ قربون اون تکونات بشم من عزیزم

من هرچی بگم دوست دارم بازم نمیتونم که اندازه دوست داشتنمو بهت بگم قلب

وقتی توی دلم داری دستتو فشار میدی فکر میکنم میخوای بگی :

اینجا دله مامانمه I LOVE YOU PMC

الان داری سکسکه میکنی ، قربونت برم مامانی خیلی سکسکه میکنی آب برات بیارم؟؟؟؟؟؟؟؟؟زبانماچ

دیشب بابا محمد اون تخت کوچولو که میخوام کنار تخت خودمون برات بزارمو بست دستش درد نکنه

مامان من برم یه چیزی بخورم تا گرسنه نمونی

دوست داره تو مامان و بابا ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

نرگسی
14 فروردین 91 21:48
چه با مزه ..