کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

4 تا سه شنبه مونده تا اومدنت

1390/11/25 9:16
نویسنده : مرضیه
468 بازدید
اشتراک گذاری

سلام کاکل زری مامان ماچ سلام عزیزه دله مامان ماچ سلام قربون اون تکونات بشم الهییییییییی ماچ

خوبی مامانی؟ میدونی امروز چه روزیه ؟ مژه

اونطوری که خانوم دکتر گفته روز تولد خوشگل مامان میشه سه شنبه اول فروردین 91  Smiley خوب ، از امروز که حساب کنی 4 تا سه شنبه مونده تا عزیزه دله مامان ، نور چشم مامان ، خوشگله خوشگلا ، سروره جیگرا به دنیا بیاد

هوررررررررررررررررررررااااااااااااااااااااااااااااااااااا   Smiley

Smiley

حالا عزیزم نظرت چیه؟ به نظره من از این بهتر نمیشه بغلماچ

دوست دارم اونقدر که فقط خدا میدونه چندتا ، همش روزی هزار بار میرم توی اتاقت سره لباسات هی بوسشون میکنم هی میگم تو بیای اینارو بپوشی من بخورمت عزیزم ماچ

خیلی برام عزیزی ، دوست داره تو مامان و بابا ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامانی
25 بهمن 90 10:01
سلام مامانیه مهربون اخی چه نازن مبارک کوروش جون باشه . انشا الله به سلامتی عزیزم. ابجی مثل اینکه زایمان من و شما تقریبا" تو یه روز میوفته. خوشحالم نی نی شما هم سن نی نی من میشه . دکتر واسه منم همون روزا نوبت زده .مواظب خودتون باشین
منیر
25 بهمن 90 14:50
انشاالله به سلامتی و خوشی نی نی اول فروردین دنیا بیاد نمی دونی چقدر خوشحالم اما نمیتونم احساساتم را اون جوری که هست ابراز کنم فکر میکنم شاید یک جورایی تظاهر بشه خیلی دوست دارم وهمیشه برای سلامتی و خوشبختیت واینکه در کنار امیر شاد وموفق باشید دعا میکنم وبلاگ نی نی عالیه عکسها خیلی زیباست
aram
25 بهمن 90 21:05
marziyeh jan kheily kheily khosh'hal shodam, che eidiye ghashangi migie eide 91
mobarak bashe kheily ziad

miboosamet


مرسی دوستم خیلی خوشحالم کردی که به وبلاگم سر زدی
منم میبوسمت