کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

12 روز دیگه مونده تا پسرم بیاد تو بغل مامانش

1390/12/17 23:56
نویسنده : مرضیه
477 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر عزیزم ماچ سلام جیگر مامانی ماچ  سلام کوروش مامان ماچ

خوبی مامانی؟ بابا سلام میرسونه میگه بابایی منتظرت هستیم مژه ماچ دیگه نزدیک شدیم به اومدنت  هوررررراااااااااااااااااااااااااااااااا هورا

دیگه کمرم خیلی درد میکنه فدات بشم که خودتو گرد میکنی دلم میخواد پاره بشه ماچ این شعر رو خودم برات گفتم : " خودشو قلمبه میکنه     سیب بوده تربچه میکنه " نیشخند

من یه هفته خونه مامانی بودم امشب اومدم بالا دیدم چه خونه تمیزی داریم سبز فردا دوباره میرم پیشه مامانی

پسرم خدا تورو برای ما نگه داره ایشالا به سلامتی و سلامت بیای تو بغلم

دوست داره تو مامان مرضیه و بابا محمد ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان دخملی
18 اسفند 90 0:06
سلام عزیزم به سلامتی عزیزم خوش بحالت