کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

دوتا سه شنبه مونده تا پسرم بیاد

1390/12/10 9:00
نویسنده : مرضیه
462 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دلم  ماچ سلام گله خوش آب و رنگم ماچ سلام پسره طلایمماچ

خوبی مامان؟ عزیزم دیگه چیزی به اومدنت نمونده هوا داره بهاری میشه ،داره همه چیز واسه اومدنت آماده میشه مژهبغل

دوشنبه رفتیم پیشه خانم دکتر ، اونم دید که تو چه خوشگل تو دله مامان تکون میخوری

مامانی بهم گفته بود که تو خیلی اومدی پایین شاید زودتر به دنیا بیای ، خانم دکتر گفت من نباید زیاد کار کنم یا وایسم که تو سره موقع بیایلبخندماچ

راستی جمعه خونمون مهمونی داشتیم ، جهاز پسرمو نشون دادم . مهمونامون هم لباسای خوشگل برای پسرم آوردن بغل تو بیای این لباسارو بپوشیلبخند

عزیزم من دیگه برم خیلی خوابم میاد دیشب اصلا نتونستم بخوابم خیلی گرمم میشد

خدا تورو برای ما نگه داره لبخند

دوست داره تو مامان مرضیه و بابا محمد ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

sara
15 اسفند 90 14:53
vaii azziizam ,yani man harvaght khaste misham miam be veblogetoon ye sar mizanmm , koli hal mikonam khastegim dar mire, eishala ke in pesare ma be saalmati be donia biad, va cheshme hama ro roshan kone


مرسی خاله سارا مرسی که به وبلاگم سر میزنی توهم زودی دخترتو بیار که من باهاش دوست بشم