کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

پسرم دوشنبه میاد

1390/12/25 13:56
نویسنده : مرضیه
566 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسر طلایم ماچ سلام عزیزه دلم ماچ سلام کوروش مامان ماچ

خوبی؟ دیگه جات تو دله مامان خیلی تنگه لبخند بعضی وقتا خودتو خیلی سفت میکنی دله مامان پاره میشه

ولی دیگه عزیزم ، دیگه آخرشه ایشالا دوشنبه میای و چشم و قلب مامان و بابا رو روشن میکنی

خدایا شکرت ، خدایا به قدر عظمتت شکرت ، خدایا فقط خودت میدونی چقدر شاکرم که به من نی نی دادی

خدایا همیشه هوای مرضیه رو داشتی حالا هم داری ، بازم داشته باش

خدایا به ما بچه سالم بده این نعمت رو به همه کساییکه آرزوش رو دارن هم بده

پسرم بابا محمدت دیشب رفت لب تابش رو آورد خونه مامانی تا من بتونم برات یادداشت بزارم لبخندمژه

مامان منیر زنگ زد گفت شنیده نمیزارن اسم کوروش روی بچه بزاری ناراحتگریه آخه چرا؟؟؟؟؟؟عصبانیدایی علی میگه رشوه بدیم ولی یه کاری کنیم که حتماً اسمت کوروش بشه

راستی بگم دوشنبه که رفتیم دکتر ، من به خانوم دکتر گفتم میشه من شب نیام بیمارستان صبح 5 بیام دکتر گفت : " 11 شب بیا من 12 چاقو رو میزنم " یعنی تو 12 شب دوشنبه به دنیا میای ایشالا

خدا تورو برای ما نگه داره

دوست دارت مامان مرضیه و بابا محمد ماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریام
25 اسفند 90 14:24
سلام مامانی. ایشاالله نی نی خوشگلت به سلامتی بدنیا بیاد و زندگیتون رو شیرین تر از همیشه کنه ما هم پارسال حال و هوای شما رو داشتیم. با اجازه لینکتون میکنم چون من دوست دارم با نی نی های خوشگل و ناز و ماماناشون دوست بشم. از حالا هم سال نو مبارک هم قدم نو رسیده
بابای ملیسا
25 اسفند 90 14:24
با عرض سلام . ضمن تبریک بخاطر نوشته های قشنگتون ، وبلاگ ملیسا جون با موضوع اولین چهارشنبه سوری ملیسا به روز شد . چقدر زیباست که میزبان شما باشیم و با نوشتن حتی یک خط یادگاری ، ملیسا رو از لطف خودتون محروم نکنید .
مامان دخملی
25 اسفند 90 14:28
به سلامتی عزیزم خوش بحالتون
مامان آریام
28 اسفند 90 1:00
سلام مامانی خوبی نی نی خوبه دیگه چیزی به اومدن گل پسر نمونده. ما هم منتظریم بیصبرانه پیشاپیش هم سال نو مبارک و هم قدم نورسیده ایشاالله به سلامتی کوچولوت بدنیا بیاد و چشم همه رو روشن کنه