کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

3 تا سه شنبه مونده تا اومدنت

1390/12/3 19:38
نویسنده : مرضیه
499 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دلم ماچ سلام گل گلاب من ماچ خوبی مامان؟ فکر کنم الان گشنه باشی آخه منم خیلی گرسنه هستم شاممون هنوز حاضر نشده یه کمه دیگه حاضر میشهلبخند

عزیزم دیگه داریم به لحظه دیدار نزدیک میشیم مژه تو میای توی بغله مامان مرضیه بغلهوراااااااااااااااااهورا

پسرم دیگه سخت راه میرم دلم درد میگیره ، کمرم هم درد میگیره ، هیچ کس هم توی خونه یه کوچولو به من کمک نمیکنه گریه تو که بیای دیگه تو به من کمک میکنی ، مگه نه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

خدا تورو برای ما نگه داره ، ایشالا سلامت باشی به سلامتی بیای

فدات بشم عزیزم دوست داره تو مامان مرضیه و بابا محمدماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

حسینی
3 اسفند 90 22:03
با سلام دوست گرامی وبلاگ زیبایی دارید . امید وارم فرزندتون سالم و سر و حال پا به دنیا بزاره 3 هفته دیگه اگر مایل به دریافت مقاله و مشاوره در زمینه کودک هستید با موضوعیت های پزشکی ، تغذیه ، روانشناسی و ... و همچنین سرگرمی و مسائل دیگر مربوط به کودکان از پرتال جامع مهدکودک و خانواده دیدن کنید و حتما تو قسمت خبر نامه عضو بشید تا مقالات براتون ارسال بشه . در صورتی که مایل بودین لینک پرتال رو هم در لیست دوستانتون قرار بدید تا دیگران هم از سایت استفاده کنند برای هر گونه همکاری مشتاق حضور شما در بزرگ ترین سایت کودکان هستیم www.mahdportal.com