کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

31 هفتگی پسرم مبارک باد

1390/11/6 9:10
نویسنده : مرضیه
471 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گل پسرم ماچ سلام قند عسلم ماچ سلام عزیزه دلم ماچبغل

خوبی؟ تو دله مامان خوب خودتو جا کردیا ، شیطون ........... فدات بشه مامان مرضیه قلبماچ

پسرم منو ببخش چند روزه خیلی شدید غصه میخورم .... از بس مامانی روزگار بدی شده پسرم دلم میسوزه برات میگم من از بس خود خواه بودم ، به خاطر خودم یه موجود بیگناه رو به این دنیا اضافه کردم تا تو سختی کشیدن کنار ما باشه ناراحت خدا کنه تا تو میای این دنیا خوب بشه....

منو ببخش مامانی من نباید تورو ناراحت کنم گریه ولی همش این روزا کارم گریه بوده نگران

ولی قول میدم دیگه مامان خوبی بشم و ناراحتت نکنم مژهلبخند حالا دوستی با من؟بغلماچ

بابایی صبح رفته سره کار برای من و تو حلوا شکری رفت خرید که الان داریم باهم میخوریم

دوست دارم اونقدر که خدا میدونه چندتا

خدا تورو برای ما نگه داره ایشالا

دوست داره تو مامان و بابا ماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

سمانه
8 بهمن 90 0:34
سلام عزیزم من سوال شمارو تو نی نی سایت در مورد سقطتون خوندم مربوط به پارسال بود میخواستم ببینم دلیل سقط رو پیدا کرید آخه منم دقیقا الان حال پارسال شمارو دارم

سلام سمانه جون من دلیل سقطم رو پیدا کردم غلظت خون بود
من تا باردار میشم پروتئین c,s خونم میاد پایین و خونم غلیظ میشه الان هرروز آمپول کلگزان میزنم ایشالا توهم مثل من دلت شاد بشه و نی نیت به دلت و به آغوشت برگرده