کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

32 هفته شدی مامان

1390/11/15 8:58
نویسنده : مرضیه
476 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ماچ سلام قربون اون تکون خوردنت بشم بغلماچ

داری بزرگ میشی ایشالا 6 هفته دیگه میای تو بغلم مامانی هوررررررااااااااااااااااااااااااااااهورا

دیروز بابا محمد پرده اتاق پسرمو که مامان منیر براش دوخته بودو زد دایی محمدو امیرعلی با خاله مریم و علی آقا اومدن اتاقت رو دیدن گفتن خیلی قشنگه مژهتشویق

برات جغجغه و دندونی و شونه برای موهای خوشگلت خریدم خاله مریم گفت شونه به درد نمی خوره ولی من گفتم بچم خیلی مو داره باید شونه داشته باشه زلفاشو یوری بزنه دله همه دخترارو ببره لبخندماچ

وقتی تو داری توی دلم بازی میکنی هی میلولی بابایی که دلم رو میبینه همیشه میگه واییییییی چقدر ترسناک استرسولی همیشه قربون صدقت میره ، هرروز از من حالت رو میپرسه از سره کار که میاد بوست میکنه ، بابا محمد مثل من تورو خیلی دوست داره عزیزم بغل

خداتورو برای ما نگه داره ... خیلی برام عزیزی پسرم

دوست داره تو مامان مرضیه و بابا محمد ماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)