کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

30 هفتگی پسرم مبارک باشه

1390/10/29 18:36
نویسنده : مرضیه
519 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم خوبی مامان؟بغلماچ دوست دارما ، خیلی زیاد چون به چشمات خیلی میادماچماچقلب

پسرم دیشب رفتیم دکتر من فهمید اینجا که قلمبه میشه من فکر میکردم سرت نازته باسنه خوشملته

آخ قربون باسنش بشم

مامانی دیشب خانم دکتر گفت من کم خوردم شما لاغری... خیلی ناراحتم گریهگریهگریه گفت وزنت 1400 گرمه ببخشید که من کم خوردم خجالتآخه مامانی من دندونام خرابه نمیتونم چیزی بخورم خیلی دردم میگیرهناراحت    Smiley

امروز در عوض خیلی خوردم چشم پسرم تو به مامان نگاه نکن تو خودت توپول شولبخند

بابا رفته خرید کنه من بخورم تا بچمون بزرگ بشه

عزیزم مواظب خودت باش ،خدا تورو برای ما نگه داره

دوست داره تو مامان مرضیه و بابا محمد

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

elham
29 دی 90 18:55
مرضیه جان ایشاله به زودی کوروش عزیز به دنیا بیاد و زیر سایه پدر و مادر بزرگ بشه اسمش هم خیلی زیباست نامدار باشه
مامانی
5 بهمن 90 9:42
سلام مامان مهربون الهی بگردم یکم به خودت برس خانومی. قربون کوروش کوچولو بشم پسره منم همینطوریه شیطون بلاست. انشا الله به سلامتی به دنیا میان و دنیامون و از اینی که هست شیرین تر میکنن. مواظب خودت باش مامانی


سلام مامانی جونم مرسی عزیزم