کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

23 هفتگی مبارک

1390/9/13 18:42
نویسنده : مرضیه
448 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم سلام عزیزه دلم سلام قربونت بشم ماچقلب خوبی مامان ؟ قربونت بشم عزیزم

مامانی داری بزرگ میشی شدی 23 هفته.... آقا شدی ....ماچ دیگه تکونات مشخص تر شده خیلی حال میده وقتی تکون میخوری بخصوص صبح که بیدار میشی انگار داری ورزش میکنی بغل

تخت و کمدو کریر و روراک شما هم خریداری شد فردا میخوام بابات رو بکشم بکار اتاقت رو برای وسایلات آماده کنیممژه .... من و مامانی و مامان منیر داریم برای شما شازده پسر بافتنی میبافیم ، بلیزی که من میبافم دیگه آخرشهلبخند

راستی جمعه 11 آذر خونه دایی محمدت بودیم تولد مامان بزرگ بود هوراوقتی که کادو مارو باز کردن من گفتم که از طرف شما هم هست همه کلی قربون صدقت رفتنماچقلب

فدای بچم بشم اینقدر دوستش دارم که خدا میدونه

خدانگهدار بچه من و همه بچه های دیگه

دوستدارت مامانی و بابا محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان محمد جون
13 آذر 90 19:33
الهی نی نیتون سالم تو بغلتون بیاد و باهش حسابی بیشتر کیف کنین