کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

عاشورا

1390/9/16 8:07
نویسنده : مرضیه
385 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم.... سلام کوروش کوچولو مامان خوبی؟من الان اومدم اینجا دارم تو اتاق تو صبحانه میخورم میدونم که توهم الان خیلی گرسنه هستیافسوس منم خیلی گشنمه

دیروز عاشورا بود خاله مریم نذری داشت .... مامانی و خاله به من گفتن خونشون نرم تا کسی منو نبینه چشم بخورمنیشخند

دیروز مامانی .... دوست خاله بازیهام "ساناز" اومد خونمون دیدن من پسر اون الان 11 ماهشه و اسمش کسری هست... خیلی هم نازهلبخند البته به خوشگلی پسر من که نیست ماچمژه

خلاصه کلی باهم حرف زدیم اون از بچه داری کلی بهم یاد داد .... مژه

پسرم مواظب خودت باش خیلی دوست دارم

دوست دار تو مامان مرضیه و بابا محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

رودین
16 آذر 90 10:10
مرضیه جان مبارک باشه،من تازه امروز فهمیدم مواظب خودت و آقا پسر گلت باش
ندا
19 آذر 90 16:28
الهی خاله نداش فداش بشه ... زودتر به دنیا بیا که دلمون واسه دیدنت یه ذره شده ...


مرسی خاله ندا که اومدی وبلاگمو دیدی وقتی مامانم وسایلامو چید بیاید خونمون ببینید باشه؟
ندا
27 آذر 90 18:16
امروز به خاله سارا هم گفتم که نی نی داری، دل هر دوتاییمون برات تنگ شده.


قربون خاله ندا مرسی که بهش گفتی دوستم
دوست دارم .... دله منم خیلی برای همتون تنگ شده