کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

برای پسرم خرید کردم

1390/9/7 8:57
نویسنده : مرضیه
436 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسرم سلام عزیزه دلم سلام قربون اون قدم زدنت تو دلم بشمماچ

شنبه 5/9/90 با مامانی و خاله مریم و روزبه رفتیم برای شازده پسرم لباس خریدیم .... واییییییییییی مامانی چقدر لباسات قشنگهمژه من که هرکدوم رو دیدم دلم برات غش رفتماچ تو بیای تنت کنم خیلی حال میده

تازه دیروز با مامانی رفتیم برات کاموا خریدم که برات لباس ببافم مژه

بعد از دهه محرم میرم برای بچم تخت و کمد بخرم ...الان تو دلم داری بپر بپر میکنی آخ قربونت برم منبغلماچ

مامان جون مواظب خودت باش خدا نگهدار تو و همه نی نی ها باشه

دوستدارت مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

Farzaneh
11 آذر 90 22:03
سلام مامان مرضیه،
وبلاگتون رو خوندم کلی کیف کردم از یاداشتهاتون برای پسر ماهتون که مسلمن بیصبرانه منتظره مامان نازش تو بغلش بگیره و بوس بارونش کنه.
من وبلاگ شما رو از روی سایت ninisite.com پیدا کردم. سال گذشته یه پستی انجا گذاشته بودین. معذرت می خواهم که اون دوران یادٱوری میکنم براتون ولی من هم دقیقن مشکلی که شما داشتین را دارم. میخوام بدونم که اون موقع دکترها به شما چی گفتن? من ایران زندگی نمی کنم. هلند هستم و برای دکترهای اینجا سقط جنین در ماههای اول بارداری امری عادی هست و دنبالش رو نمیگیرن. قلب نی نی من هم تو هفته ۱۱ واستاد بدون دلیل روش و مشخصی. ظاهرن همه چی عادی بود. ممنون میشم اگه تجربه خودتون رو با من در میون بذارین. و امیدوارم از لحظه لحظه دوران بارداری تون نهایت لذت رو ببرین وبزودی شازده پسر گل تون رو تو ٱغوش بگیرین عشق دنیا رو بکنین.
مرسی فرزانه




sgh

سلام فرزانه جون مرسی از محبتت ایشالا که نی نی شما هم به سلامتی بیاد تو بغلت
راستش دکتر منم میگفت مهم نیست ولی من خیلی تحقیق کردم فهمیدم یه آزمایشی باید قبل و بعد از بارداریت بدی "آزمایش پروتئین c,s" توی این بارداری معلوم شد که من با باردار شدن خونم غلیظ میشه چون این پروتئین ها پایین میاد که خون غلیظ از جفت رد نمیشه و جنین بهش اکسیزن و غذا نمیرسه حالا هر روز باید آمپول کلگزان بزنم تا خونم رقیق بشه