کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

22 هفتگی مبارک

1390/9/3 23:18
نویسنده : مرضیه
411 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی سلام کوروش مامان امروز 22 هفته شدی...ماچ فداش بشم که تو دله مامانش تکون تکون میخوره .... آخ من فدای اون تکونات بشم مامانیماچقلب

راستی دیشب عروسی رفتیم ، عروسیه هیلدا رفتیم همه دیدن من چه نی نی نازی دارم .... وای پسرم همه دخترا میومدن جلوی من میرقصیدن میخواستن من بپسندمشون برای تو مژه ولی من گفتم پسرم خودش باید بپسنده البته کوروش خیلی به نظر من اهمیت میدهلبخندمژه

مامان منیر هر دفعه دستش رو گذاشت رو دلم تا تکونات رو بفهمه تو قایم میشدی..مامااااااااااااااااااااااااااان

چرا پسرم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ بزار همه ببینن تو چه شازده پسری هستیبغل

عاشقتمماچماچ

خدانگهدار تو باشه .... دوستدارت مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)