کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

سلام پسر طلا

1390/9/1 8:02
نویسنده : مرضیه
402 بازدید
اشتراک گذاری

سلام قربونت بشم .... سلام پسرم ... سلام جیگر مامانماچ

من و بابایی دیشب رفتیم دکتر .... دکتر گفت ما یه پسر داریم هورا من خوشحالم که میدونم تو چی هستی دختر هم بودی همین قدر دوست داشتم عزیزمقلبماچ

تازه دیشب دکتر گفت تو خیلی هم خوب رشت کردی....(الان تکون خوردی) قربونت بشه مامان ،وقتی بیای چقدر من لپتو میکشم فدات بشم عزیزم

دوست دارم اینقدر که فقط خدا میدونه چندتالبخند

پسرم اسمتو میخوایم بزاریم کوروش چون فامیلیت فاتح هست قشنگ میشی کوروش فاتح خیلی باحاله نه؟؟

پسرم مواظب خودت باش مامان ... تو دلم توپ بازی هم بکن چون من خیلی کیف میکنم تکون میخوری

دوست دار تو مامان مرضیه و بابا محمدماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان خورشيد
1 آذر 90 9:26
هرچي آرامشت بيشتر باشه و استراحت كني. بيشتر تكون مي خوره. خدا نگهدار هر دو تون باشه.