کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

21 هفتگی هم تموم شد

1390/8/30 9:42
نویسنده : مرضیه
390 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به بچه عزیزم ... فدات بشم مامانی خوبی؟ماچقلب خیلی دوست دارم

نمیدونی وقتی تو دلم تکون میخوری ... میری این ورو اونور چقدر حال میکنم ، بابایی هم بعضی وقتا دستشو میزاره روی دلم تو که تکون میخوری دلش برات غش میره .... اییییییییییییییییییییی جوننننننننمماچ

دیگه از این هقته صداهارو میشنوی منم باهات بیشتر حرف میزنم ولی حرفم با جیگرم فقط قربون صدقه رفتنه

دوست دارم مامانی .... همش از خدا میخوام تورو برای ما نگه داره به سلامت به دنیا بیای که این زندگی فقط تورو کم داره

راستی نی نی من .... مامان منیر اومده یادداشتای مارو خونده ... عزیزم خیلی مشهور شدی ها چشمک

امروز 30 آبان منم وقت دکتر دارم خداکنه امروز خانوم دکتر بتونه دقیق بگه تو دخمرمنی یا پسره منیناراحت

تو دله مامان مواظب خودت باش

دوست دارم عزیزمماچماچماچماچ

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)