کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

16 ماهگی و سالگرد مادر شدن من

1392/12/7 15:32
نویسنده : مرضیه
900 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم و خاله های خوب پسرم

کوروش مامان 16 ماهگی رو به سلامتی تموم کرد. البته این ماه پسرم مریض شد گریه گلاب به روتون اسهالی شده بود خیلی لاغر شده ولی خداروشکر زودی خوب شد.

خیلی کارها رو میتونه انجام بده به راحتی میشینه و بلند میشه همش داره میدوه خیلی کلمه ها میگه

گار= گاز ...گذا = غذا... ماسین= ماشین... الان یادم نمیاد ولی خیلی کلمه ها میگه خیلی خوردنی شده یه کاری که میکنه اینه که بچم با هر آهنگی نانای میکنه حتی با صدای مناجات قبل از  افطارنیشخند

2-5-92

این عکس رو در تاریخ 2-5-92 گرفتم. دو ساله پیش همین روز بود که فهمیدم مامانت شدم اون وقت نمیدونستم اینقدر خوشگلی و من اینهمه عاشقت میشم

خدایا برای  تک تک لحظه های این دو سال برای اینکه این لطف بزرگ رو به من کردی و مادرم کردی ازت ممنونم حاضر نیستم به قدر یک پلک زدن به زمانی برگردم که پسر خوشگلم تو زندگیم نبوده من و بابایی خیلی عاشقتیم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

بابای ملیسا
8 مرداد 92 15:50
با سلام . ضمن قبولی طاعات و عباداتتون در این شبهای پر خیر و برکت و همچنین تبریک به دلیل وبلاگ زیباتون ، وبلاگ ملیسا خانم با عکسهای جدیدش به روز شد . خیلی خوشحال میشیم اگر با تشریف فرماییتون به کلبه کوچک و مجازی ملیسا با نوشتن یک یادگاری دنیای زیبای ملیسا رو قشنگتر از قبل کنید. منتر حضور سبز شما هستیم
مامی کیارش و کیانا
8 مرداد 92 17:41
وای مریضی جون چقدر شبیه خودت شده بلا به دور باشه و ایشاله همیشه سالم باشه به همه سلام برسون
محراب و مليكا
9 مرداد 92 12:12
خاله قربونش بشه دوست عزیز مليكا در جشنواره نی نی وبلاگ شرکت کرده خوشحال می شم به وب دخترم بیاین ( آرشيو مطالب ) و لطف و مهربونی خودتونو از ما دریغ نکنید. كد 576 رو به 20008080200 پيامك كنيد . اگه قبلا از شماره خودتون راي دادين لطف كنيد از يه شماره ديگه برا دخترم بفرستيد . امروز كه نتايج رو ديدم رتبم خيلي پايين بود حقيقتش دلم خيلي شكسته . لطف كنيد به دخترم راي بدين و اگه ميشه به دوستان و آشناهاتون هم بگين به دخترم راي بدن كد 576 . ممنون كه دلم رو نشكستين http://mehrabmanezendege.niniweblog.com/
بابا
10 مرداد 92 23:03
سلام کوروش عزیزم خیلی دوستت دارم
محی مامان ملینا و کوروش
13 مرداد 92 9:13
مامانی سالگرد مامان شدنت مبارک الهی خدای مهربون این پسر گل و خوشگلو براتون حفظ کنهکوروش جونم خیلی دوستت دارم ایشالا دیگه هیچوقت مریض نشی خاله جون


ممنون خاله مهربون شما هم كه يه كوروش داري خدا نگهش داره
ღ مونا مامان امیرسام ღ
30 مرداد 92 4:00
16 ماهگیت مبارک عزیزم چقدر بزرگ شدی ماشاالله خداروشکر که حالت خوب شده
مامان آریام
30 مرداد 92 20:50
مبارک باشه پسر خوشگل خاله ماشالله چقدر بزرگ شدی و داری کم کم واسه خودت مردی میشی عکست خیلی قشنگه البته مثل خودت راستی مامانی چرا دیگه پیش ما نمیای
آزاده مامان کوروش
15 شهریور 92 15:54
سلام مامانی امیدوارم کوروش جان دیگه هیچ وقت مریض نشه شاد باشید