کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

11 ماهگی پسرم مبارک

1391/10/28 13:41
نویسنده : مرضیه
443 بازدید
اشتراک گذاری

اینقدر این روزا عسل شدی که نمیدونم از کجا شروع کنم برات بنویسم (الان لالا کردی )

همش دلت می خواد راه بری دیگه روروک رو هم قبول نداری می خوای که من کمکت کنم تا بتونی به همه چی نزدیک بشی ، وقتی رات میبرم تندتند میدویی خیلی بامزه میشی دیگه بغلم نمیمونی همش می خوای که راه بری الهی مامان فدای راه رفتنت بشهماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچماچ

دیگه خیلی صحبت میکنی البته به زبون خودت ، وقتی کسی از راه میرسه تند تند براش حرف میزنی انگار میخوای خبرارو زودی بدیزبان ازتم که سوال میکنن جواب میدی خیلی ماه شدی مامان جون دیگه یادم نمیاد که برات بنویسم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

mamane amir ali
6 بهمن 91 12:26
pish a pish tavalodet mobarak
مامان آریام
8 بهمن 91 17:42
11 ماهگیت مبارک باشه عزیزمچه آقایی شدی جیگر طلا....دیگه چیزی تا تولدت نمونده گل پسری...از حالا تولدت مبارک باشه
مامان همای مسیحا جونی
8 بهمن 91 18:55
باورم نمیشه این همون کوروش کوچولوی ماست...ماشالااااا بزرگ شده..مامانش خبر داری؟؟


بله خاله جون بزرگ شدم آقا شدم خیلی حرف میزنم ولی مامان و بابا نمیگم
مامان بزرگ کوروش
11 بهمن 91 19:36
پسرمون دیگه بزرگ شده اقا شده اینقدر با احساس صحبت می کنه که دلم براش ضعف میره دوست دارم عزیزم خیلی زیاد
مامان ارشیا
12 بهمن 91 18:26
سلام چه پسر ناز و دوست داشتنی دارین همیشه کنار خدای مهربون سلامت و شاد باشین
مامی آرمان (خاله زری )
19 بهمن 91 18:01
عزیزم چقده با نمک شدی . حرف زدنت خیلی بانمکه خخخخخخخ
مامان سارا
21 فروردین 92 13:46
ای جونم با اون دندونات که انقدر بانمک شدی
فرزی جون
12 خرداد 92 14:08
واااااااااااااااااای جیگر چ پسره نازی
خدا حفظش کنه براتون و صد البته چ خانواده خوشبختی
منم یکساله ازدواج کردم(عقدم) و سال آینده عروسی میکنم و اگه خدا بخواد 3سال دیگه میخوام بچه دار بشم...
برامون دعا کنین ماهم مثل شما عاشقونه زندگی کنیم، اگه میشه ب وبم سر بزنین و چند راهکار برای خوشبختی بهم بدین
مرررررررررررررسی

مرسی خانومی