کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

پسرم داری بزرگ میشی

1391/10/6 21:18
نویسنده : مرضیه
423 بازدید
اشتراک گذاری

جیگر مامان ، قند عسلم این روزا عسل تر از دیروزی. هر روز کارای جدید  یاد میگیری

ظرف به به رو که دست مامان میبینی دستات رو تندتند میزنی روی پات که زودتر به به رو بدهماچ وقتی اسم حموم میاد حسابی خوشحال میشی و وقتی که مامان چراغ حموم رو روشن میکنه تو دیگه نمیتونی صبر کنی و تا مامان آماده حمومت کنه دیگه به گریه میفتی.... دستشویی هم که میریم که شمارو تمیز کنیم تازگی ها قصد آینه دستشویی رو کردی و مامان و میترسونی استرسکارای دیگه هم بلدی ولی مامان الان هیچی دیگه یادت نمیاد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

هیراد و عمه لیلاش
6 دی 91 22:07
*سلام ، امیدوارم یلدا بشما خوش گذشته باشه * من در مسابقه سوگواره محرم اتلیه سها به رای شما نیاز دارم لطفا به وبلاگم بیایید ادرس مسابقه لینک در قسمت پست ثابت میباشد قول میدم ٣٠ ثانیه بیشتر از وقت نازنینتونو نگیره منتظرکمکتون هستم دوستای خوبم راستی اگر قبلا به کوچولوی دیگه ای رای دادید میتونید دوباره برید و به هیراد جون رای بدید
الی مامی آندیا
7 دی 91 22:17
هزار ماشاالله به این پسر خوشگل و زرنگ . ممنونم از اینکه به وب دخترم سر زدی . از آشنایی باهاتون خوش وقتم
مامان ياسمين
10 دی 91 14:28
سلام، خدا انشاءالله اين پسر نازو برات نگه داره عزيزم
مونا مامان امیرسام
12 دی 91 2:26
زنده باشی عزیزم
مامان بزرگ کوروش
12 دی 91 12:42
هزار ماشالله به عزیز دلم کوروش دوست داشتنی وعروس خوب و عزیزم می بوسمتون
خاله فرانک
26 دی 91 14:35
سلام گل پسر کجایی؟ خبری ازتون نیست؟
آزاده مامان کوروش
9 تیر 92 16:14
سلام
همه عکس های گل پسرتونو دیدم خیلی بانمکه .
لینک آدرس وبلاگ شما در پیوندهای وبلاگ کوروش ما قرار گرفت اگر مایل بودید آدرس مارو هم لینک کنید
ممنون

مرسی خاله جون حتماً لینک میشید من دوست دارم بقیه کوروشارو پیدا کنم