کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

بدون عنوان

1390/2/28 17:28
نویسنده : مرضیه
330 بازدید
اشتراک گذاری

سلام بچه من یعنی میشه یه روز تو توی بغل من باشی؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

امروز رفتیم دکتر ، منو بابا محمدت گفت همه آزمایشای من سالمه باید بابایی هم آزمایش بده تا دوباره مشکلی پیش نیاد... ولی بابات کلی ناراحت شدو قهر کرده منم دیگه امروز اصلاً باهاش حرف نزدم

آخه من چیکار کنم ؟ از بس غصه خوردم مردم خدایا بچه منو به من زودی بده

مواظب خودت باش بچه منماچ


سلام عزیزم دیشب بابایی  نادم و پشیمان برگشت گل هم خریده بود آشتی کردیم .... بابایی اعتراف کرد که بیخودی ناراحت شده و برای اینکه تو بیایی سالم پیشه ما اون هم باید چیزای موقوی بخوره آزمایش هم بده

عسل مامان مواظب خودت باش من برم دنبال کارام

بوووووووووووووووووسسسسسسسسسسسسسماچقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ابوالفضل
27 اردیبهشت 90 19:00
بابایی و دریاب و خودت و ناراحت نکن
همه چیز درست می شه


مرسی دوستم دریافتمش ممنونم که کنارمی