کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

من میخوام مامانت باشم

1390/2/20 20:45
نویسنده : مرضیه
388 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دله مامان قلب

خوبی طلا جونم ؟ امروز تو شرکت رفتم ناهار خاله مهدیه نی نی داره فکر کنم سه ماهشه .... انقدر حسودیم شد........... که خدا میدونه .... اگر تو بوده دوماه بزرگتر بودی

مامان جونم خدا کنه تو بیای.... بعد از ناهار به بابا محمدت زنگ زدم گفتم دلم گرفته از بس تو نیستی.... گفتش ایشالا میای

مامانی اگه تو بیای هم بازی داری ، پسر خالت روزبه پسر داییت پارسا من دلم میخواد اتاقتو خوشگل بچینم برات فرش قشنگ دیدم بیای برات میخرم حتماً خوشت میاد

دوست دارم تو از وجود منی

مواظب خودت باش کوچولوی مامان

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

کودک متفکر
21 اردیبهشت 90 2:40
سلام آیا می دانید حدود 50 درصد از رشد هوشی کودک بین زمان تولد تا 4 سالگی، حدود 30 درصد بین 4 تا 8 سالگی و 20 درصد باقیمانده بین 8 تا 17 سالگی شکل می گیرد؟ آینده كودك خود را از همین حالا بسازید.
بابايي محمد سام
21 اردیبهشت 90 11:31
اينگونه بخواهيم: " قَالَ رَبِّ هَبْ لِی مِنْ لَدُنْکَ ذُرِّیَّةً طَیِّبَةً إِنَّکَ سَمِیعُ الدُّعَاءِ "« خداوندا! از طرف خود، فرزند پاکیزه‌ای (نیز) به من عطا فرما، که تو دعا را می‌شنوی!»
مامان یکتا
22 اردیبهشت 90 11:11
سلام عزیزم خوبی مرضیه خانم اگر واقعا به اطرافمان نگاه کنیم پر هست از این ادمها انشاالله خداوند به شما فرزندی سالم عطا کنه برایت دعا می کنم غصه نخور گلم وقت کردی سری هم به ما بزن عزیزم