کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

19 روزگی پسرم

1391/1/16 19:54
نویسنده : مرضیه
739 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی ماچ سلام پسره قشنگم ( دیگه دیدمت میدونم که قشنگی) ماچ

دیشب تا ساعت 2 بیداره بیدار بودی من و بابا هم بیدار بودیم من به خاطره تو بابایی هم داشت کار میکرد بعد از اینکه آخرین شیر رو خوردی ساعت 2 بود دیگه خوابت برد من میخواستم تو گهوارت بخوابونمت ولی بابایی گفت پیشه خودمون بخوابی ( البته تو جای مخصوص خودت ) دیگه دیشب سه نفری روی تخت خوابیدیم الانم که ساعت 11:45 هست جیگر مامان هنوز خوابه من تو این فاصله زرنگی کردم خونه رو تمیز کردم حموم هم رفتم

منتظرم بیدار بشی بریم خونه مامانی که حمومت کنهآقای دکتر کوروش فاتح در حال خمیازهدر حال اندیشه و تفکر

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان آریام
16 فروردین 91 23:12
چه نگاه عمیقی کوچولوی نازنازی
نانازیا
17 فروردین 91 0:06
سلام از تون دعوت می کنیم که شما و کوچولوتون هم به سایت نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها بپیوندید آرزوی سلامتی و شادابی برای خودتون و کوچولوتون داریم نانازیا ، شهر اینترنتی بچه ها www.nanazia.ir
مهتاب مامان بردیا
25 فروردین 91 13:15
آخی ناز بشه این مرد کوچک مرضیه جون امیدوارم پسر نازنینت نامدار بشه ، مثل نامش بزرگ و نامدار و باعث افتخار خودتو کشور عزیزمون ایران خدا نگهدارش باشه
مبین فرفری
11 اردیبهشت 91 16:37
عزیزم دندوناتو چیکار کردی