کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

25ماهگی

1393/1/26 16:17
نویسنده : مرضیه
702 بازدید
اشتراک گذاری

مثل برق و باد داره روزا میگذره پسرکم بزرگ میشه عزیزتر میشه شیرین تر میشهماچ

دیگه حرفی نیست که نزنی همه چی میگی فدات بشم با صحبت کردنت ب

هت میگم صحبت کن میگی: " صبت". وقتی یکی از وسایلاتو میخوای میای دستمو میگیری میگی " اتاق کوروش" حتماً هم باید شبا تو تخت خودت بخوابی قربون اون استقلالت بشم منماچ وقت خوابت که مبشه میگی :" اتاق کوروش لالا مامان کتون بده" یعنی رو پات تکون بده صبح خیلی مهربون صدا میزنی میگی مامان بیدار شدم بلند" یعنی بلندم کن یه وقتایی هم میگی" پیداده" یعنی پیاده میشی از تخت . عاشق پارک رفتن و با بچه ها بازی کردنی ، رفته بودیم پارک تاب های پارک همشون پر بود رفتی جلو گفتی " نی نی پیداده کوروش سوار"ماچ دیگه پارک که میریم همه وسیله ها رو باید حتماً امتحان کنی از پله های سرسره خودت میری بالا ولی خب من همش دنبالتم و وقتی از پارک برمیگردیم واقعاً خستم .

چند روز پیش تو پارک یه نی نی 2-3 ماهه داشت گریه میکرد شما بازی رو ول کردی رفتی وایسادی نی نی رو نگاه کنی وقتی گریش تمام شد به مامانش گفتی" خاموش شد" نیشخند یه کاره بدی یاد گرفتی همش دست تو دماغت میکنی خجالت هی میگی " جوجو گنده دناغ" چند شب پیش بابا دستمال آورد گفت جوجو کثیف بزارش این تو شما هم گذاشتی بعد با جوجو بای بای کردی خیلی خوشگل گفتی" باییییییییییی"

باهم دیگه بازی میکنی مثلاً تو قایق میشینیم و میریم دریا کشتی میبینیم باهم تور تو دریا میندازیم و ماهی میگیریم این بازی رو خیلی دوست داری و هی باهم بازی میکنیم .

پسرم عشق رانندگی هم هست تو ماشین که باشیم اگه جلو بشینیم که خیلی کم پیش میاد کوروش تو صندلی خودش نباشه تا بابا از سر جاش بلند بشه میپری جاش میشینی و رانندگی میکنی.

توی خونه به هر اسباب بازی که دست بزنی میگی که کی برام خریده هی هم میگی " میسی منون" قربونت بشم مامان خدا تورو برای ما نگه داره

دوست داره تو مامان و بابا

25-1-9325-1--9325-121-1-9322-1-93

پسندها (3)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (4)

مامان بزرگ کوروش
29 فروردین 93 21:08
به به چه عکسهای قشنگی ماشالله به این پسر طلا دوست دارم عزیز دلم
مامان آریام
1 اردیبهشت 93 23:37
عزیزم 25 ماهگیت مبارک چقدر شیرین زبونی خاموش شد
مامی کیارش و کیانا
7 اردیبهشت 93 10:47
ماشاله چقدر بزرگ شده از طرف من حسابی بچلونش مرضیه جون خوبی مامان اینا خوبن؟ از طرف من سلام برسون
مامان لیلی
8 اردیبهشت 93 13:20
سلام مامان مرضیه عزیز. ماشاا... پسرت برای خودش مردی شده! خدا برات حفظش کنه. از کامنتهایی که برام گذاشتی ممنون اما من همونطورکه تو وبلاگم توضیح دادم تازه به وبلاگم دسترسی پیدا کردم. راستش میخواستم کمکم کنی بتونم عکسهای پسرم رو توی وبلاگش بذارم و وبلاگش رو به امید خدا به روز کنم