کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

سال 93 مبارک

1393/1/16 15:54
نویسنده : مرضیه
621 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستای خوبم سال نو همتون مبارک باشه از صمیم قلب برای همه آرزوی سلامتی و شادی دارم و از خدا میخوام این سال برای ما و شما خیر و برکت داشته باشهلبخند

امسال از شب تولد کوروش یعنی 27/12/92 من مریض بودم تا همین الانم سرفه هست بابایی هم همینطور  پسرمم یه خط در میون ناخوش میشد اما از همه بدتر اینکه از اولین پنجشنبه امسال که ما رفتیم دماوند و کوروش به خاک دست زد ( البته دستش رو هر بار میشستم) همش کهیر میزد گریهگریه خیلی دکتر بردیم و دارو دادیم ایشالا که خوب بشه بچم اذیت میشهگریه

جاتون خالی ما امسال هم مثل پارسال رفتیم گنبد دیار بابا محمد پسرم بچم اونجا رو خیلی دوست داشت . همون چند روزی که ما شمال بودیم هوا خیلی سرد بود و زیاد نمیشد بیرون رفت.

daland

 و به خاطر مریضی مامان و بابا زود برگشتیم

دیشب کوروش رو بردیم سرزمین عجایب ، پسرم بار اولش بود که اونجا میرفت خیلی هیجان داشت و خیلی خوشحال بود وقتی رسیدیم به طبقه شهربازی بچم خیلی ذوق کرده بود وقتی قطاز رو دید با هیجان میگفت :" قطار دله من ، دله کودوشی" رفتیم که سوار قطار بشیم نوبیت ما نشد و باید صبر میکردیم بهش گفتم دفه بعد ما سوار میشیم جواب داد : " دله کودوشی" گفتم دله کوروش چی شده؟ گفتش " شیدسه" ای خداااااااااااااااااااااااااا اینو از کجا یاد گرفتی تو عزیز من اینقدر منو باباش بوسش کردیم گفتیم خدا نکنه دله تو بشکنه .

دیشب پیشه مامانم بودیم به مامانم میگه : " مامایی گرص بخور خوب شی" الهی من فدات بشم که اینقدر مهربونی و مواظب همه هستی . براش تخمه مغز تو کاسه ریختم بخور هربار هی پاشده با دستای کوچولوی خوشگلش تخمه یه مشت برداشته برای باباش برده هی میگفت " بابا بخووووووورررررررررر"ماچ

خداتورو برای ما نگه داره این دوسال خیلی زود گذشت داری بزرگ میشی مرد میشی دوست دارمقلب

خدایا ممنونم خیلی زیاد ممنونم خدایا برای ما نگهش دار و مارو برای پسرمون

پسندها (2)
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان و بابای آقا مهدی
17 فروردین 93 8:34
سلام مرضیه جون مامان مهربون اقا کوروش سال نو شمام مبارک امیدوارم سال خوبی در پیش داشته باشین. اره من از همون اول میدونستم که مهدی و کوروش تو یه شب به دنیا اومدن. خدا هر دوشون و حفظ کنه . موفق و پیروز باشین