کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

به دله مامان خوش اومدی عزیزم

1390/5/7 9:53
نویسنده : مرضیه
382 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزم ............سلام گل مامان..................سلام عشق من

به دلم خوش اومدی قربونت بشم .... ایشالا سلامت بمونی و آخر 9 ماه بیای تو بغله مامان مرضیه

روز دوم مرداد مطمئن بودم اومدی صبح که میخواستم بی بی بذارم قلبم داشت تو سینم بالا و پایین میپرید... دستام میلرزید ولی وقتی دیدم خیلی سریع نشون داد که تو هستی گریم گرفت از خوشحالی

تو آسمونا راه میرفتم به بابا محمدت زنگ زدم گفتی که تو اومدی اونم خیلی خوشحال شد گفت برو زودی آزمایش بده ساعت 12 به آزمایشگاه زنگ زدم اونم گفت تو هستی با عدد 955 یعنی یه حضور پررنگ

عزیزم اومدنت مبارک ، خوش اومدی ،کنار مامان و بابا بمون گلم دوست دارم ...بمون زندگیمون فقط تورو کم داره گلم

مواظب خودت باش تو خیلی عزیزی برای منو بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

شاهده
7 مرداد 90 10:05
سلااااااااااااااااام عزیزم مباااااااااااااارکه واااااااااایییییییییی چه قدر خوشحال شدم انشالله به حق مادرم زهرا نی نیت سالم و صالح به دنیا بیاد گلم
خیلی التماس دعا عزیز دلم


سلام دوست عزیزم فدات بشم مرسی که برام دعا میکنی ایشالا اگه شما هم دوست داری خدا قسمتت کنه برای نی نیم دعا کن به سلامت بیادش
مامان متین
7 مرداد 90 10:52
سلام مامان خوشبخت از تههههههههههههه قلبم بهت تبریک می گمامیدوارم که یه کوچولوی سالم و قوی والبته ناز از تو دلت بیرون بیاد از حالا حواست به غذاخوردن و رفتارات بیشتر باشه البته این نظر یه مادر و قصد دخالت نداره


سلام مامان متین دوست خوبم مرسی عزیزم مرسی که منو راهنمایی میکنی برام دعا کن نی نی من سالم به دنیا بیاد