کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

حرف زدن خوشگله پسرم

1391/12/1 10:09
نویسنده : مرضیه
450 بازدید
اشتراک گذاری

سلام به همه دوستداران پسر خوشگلملبخند

چند روز که اسم چندتا وسایلای خونه رو به پسرم یاد دم مثل ساعت ، تابلو ... حالا به هر چیزی که روی دیوار هست میگه : "عت" که مخفف ساعته و خیلی خوشگل گلهای توی خونه رو نشون میده میگه :" گول" دیروز رفتیم خونه خاله مریم تند تند به تابلوهای روی دیوارشون با انگشت اشاره میکرد و میگفت :" عت عت" وقتی ازش میپرسم گل کجاست ؟ ساعت کجاست؟... با چشم نشون میدهماچماچ

kourosh

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (9)

طیبه
2 اسفند 91 9:00
خدا حفظش کنه این گل پسرت رو خانمی
لیلی
2 اسفند 91 11:00
سلام عزیزم
خدا پسر شیرین زبونتو برات حفظ کنه
ممنون که به وبلاگ ما سر زدی. امیدوارم بتونیم دوستای خوبی برای هم باشیم. من شما رو لینک کردم.
راستی بتای من توی روز 31 سیکلم بالای 100 بود که فکر نمی کنم بالا باشه

مرسی که به ما سر زدی ، پس شاید نی نیت دخمره خوشگل باشه ایشالا خدا برات نگهش داره

مامان آریام
3 اسفند 91 2:15
موش بخورت با این شیرین زبونیت چه آقا و آروم نشستی رو صندلی عسل خاله
مامان بزرگ کوروش
5 اسفند 91 18:08
خدا نگه دارت باشه شیرین زبونم
مونا مامان امیرسام
9 اسفند 91 3:01
افرین کوروش خان
پس مامانی فکر کنم کوروش کوچولو زود حرف زدن رو یاد بگیره

مرسی خاله که به ما سر زدی. خداکنه زود حرف بزنم زودتر راه برم که اینقدر به مامانم نچسبم
مامان سارا
21 فروردین 92 13:43
ای جون دلم ، من نگران کیان شدم کیان فقط ماما میگه ، گاهی به به ( وقتی می خوام غذا بهش بدم ) میگه ولی خیلی باهاش حرف می زنم نمی دونم چرا حرف نمی زنه البته تا یک هفته دیگه کاملاً پیش هستم از صبح تا شب شاید بهتر بشه
مامان سارا
21 فروردین 92 13:44
با نام کوروش پس عزیز ما لینکتون کردم
مامان سارا
21 فروردین 92 13:44
سلام دوستای گلم ، من تو مسابقه جشنواره نوروزی اتلیه سها شرکت کردم اگه دوست داشتین حتما لطفا به سایت زیر بروید و به کیان بی نظیر امتیاز 5 رو بدهید http://soha.torgheh.ir/festival/festivalPage.php?festival=6
سارا زارع
8 اردیبهشت 92 16:55
سلام خدا برات نگهش داره .اينجا خيلي گوگولي شده