کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

پسرم به به میخوره

1391/7/4 15:32
نویسنده : مرضیه
419 بازدید
اشتراک گذاری

کوروش مامان از 28/6/91 با خوردن یک قاشق فرنی به به خوردن را شروع کرد.... ایشالا 120 سال ادامه داشته باشه مامان فداش بشه هرچی بیشتر دوزاریش میفته سخت تر میخوره

دیروز وقتی قاشق رو دست من میدید شروع میکرد به فوت کردن ... چند بار فرنی تا بالا ابروهاش و موهای من ریخت ... خیلی خندیدم ولی پسر طلا زیاد خوشحال نبود امروز توی صندلی غذا نشست با کلی غصه خورد.. من که داشتم شکلک در میاوردم و میرقصیدم ، کلی هنر نمایی کردم niniweblog.comاینم عکساش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان بزرگ کوروش
4 مهر 91 18:24
نوش جانت عزیزم. مثل ماه شدی جیگر طلا می بوسمت
مونا مامان امیرسام
5 مهر 91 9:57
عززززززززززززیزم خوشمزه اس؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟نوش جااان
مامان و بابای آقا مهدی
5 مهر 91 10:17
سلام مامانی خوب چطوری ؟ خوب دندونای پسر طلا مبارکه به سلامتی انشاالله همشون در بیاد و به به خوشمزه هاشو بخوره پسرم مهدی هم سن کوروش شماست مهدی دیروز دندونش نیش زده و غذاشو خوشبختانه با اشتها میخوره اوایل فوت میکرد الان میخوره فرنی و سرلاک موفق باشین به ماهم سر بزن مامانی خوب
مامان آریام
6 مهر 91 0:54
نوش جونت باشه عزیزم ایشاالله همیشه سلامت باشیو غذاهای خوشمزه بخوری و لذت ببری
مامان آریام
9 مهر 91 23:35
مامانی بیا که منتظرتیم گل پسری رو ببوس از طرف من
مامان آریام
10 مهر 91 15:02
مرسی مرسی مرسی یه عالمه ایشالله زودتر اون روز برسه و ما لذتش رو ببریم
مامان ساتیار
10 مهر 91 16:32
هزارماشاالله به کوروش ناز خاله.. نوش جونت خاله جون
زینب(عمه آرتمیس)
12 مهر 91 13:29
سلام نی نی نازی دارین.بااجازه لینکتون کردم.خوشحال میشم به ماسربزنید