کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه و 1 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

دوم مرداد

1391/5/2 15:23
نویسنده : مرضیه
3,128 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پسره عزیزم الان مثل فرشته ها خوابیدی

پارسال همین روز بود که فهمیدم تو دلم لونه کردی به دلم اومدیماچ امروز بغلم بودی باهات بازی میکردم تو هم میگفتی : " هدووووووووووووووووو" بوست میکردم و کیف میکردم

دستات رو میبوسیدم و برات دعا میکردم که این دستا هیچ وقت زیره دست نشه دعا میکردم این دستا رو خدا تنها نزاره.... پسرم دوست دارم تو عزیزترین هدیه خدا به من هستی

خدایا ممنون برای اینهمه نعمتی که به من دادی خدایا به قدر بزرگی و عظمتت شکرت

من مامان شدم اگه بهشت زیره پای منه ... من فکر میکنم من همین الان توی بهشت هستم کنار کسی هستم که دوستش دارم و عزیزترین موجود روی زمین رو دارم خدایا شکرت

اینم امروزته

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

خاله ریحانه
2 مرداد 91 14:17
خدا این گل پسر رو حفظ کنه
مامان بزرگ کوروش
3 مرداد 91 17:42
قربون اون نگاه قشنگت عزیز دلم
مامان همای مسیحا جونی
6 مرداد 91 13:58
عجب روزیایی بود مامان کوروش جون واسه همه ی ما خاطره های قشنگیه. ایشاللا پسر گلت زنده باشه.
مامان آریام
11 مرداد 91 0:46
واقعا یاد این روزهای قشنگ بخیر خدا گل پسرت رو برات نگه داره