کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

جهاز پسرمو آوردن هوراااااااااااااااااااااااااااااااااااااا

1390/10/20 17:28
نویسنده : مرضیه
529 بازدید
اشتراک گذاری

سلام مامانی خوبی پسرم؟ بغلماچ پسرم دیگه اتاقتو چیدیم Smiley خیلی قشنگ شده عکساشو میزارم تو وبلاگت تا همیشه بدونی من چطوری اتاقتو چیدم حتما خودت میای مدلشو عوض میکنی پسرم ماچ

لباسات خیلی قشنگه پسرم دست مامانی درد نکنه که اینهمه زحمت کشید ... من برات میرم اسباب بازی میخرم ، ماشین میخرم... توپ میخرم Smiley .... عروسک خرسی میخرم 

دوست دارم مامانی دوست دارم بچه من ماچماچماچماچبغل الان همش داری تو دلم وول میخوری

خدا تورو برای ما نگه داره

دوست داره تو مامان و بابابغلماچماچ

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مه رخ
18 دی 90 19:58
مبارکککککککککککککککککککککککک ایشالا که به سلامتی به دنیا بیاد کوروش خوشگلت من عاشق اسم کوروشم آفرین به سلیقت
محمد
18 دی 90 20:59
قربون پسر خوشگلم


قربون بابای طلایم