کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 1 ماه و 30 روز سن داره

کوروش پسر عزیز ما

28 هفته شدی مامان

1390/10/15 14:28
نویسنده : مرضیه
422 بازدید
اشتراک گذاری

سلام عزیزه دلم ... سلام پسره قشنگم.... سلام کوروش مامان بغلماچ

پسرم خوبی؟ تازگیها تو دلم بازیهای خوبی میکنی... قربون اون بازیهات بشمماچ منم خوبم از خوبی تو عزیزم

از دیروز دارم برای خودم یه ژاکت میبافم کمرم درد گرفته از بس نشستم ولی من هروقت چیزی میبافم باید تا آخرش بشینم تا تمومش کنم ، تا امروز کلی بافتم..

مامانی با دایی علی رفتن دماوند بابا محمد هم سره کاره ، من تنهام با تو مژه

عزیزه دله مامان من دیگه برم دراز بکشم که خستم

عاشق تو مامان مرضیه و بابا محمد ماچماچماچماچبغل

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامانی
18 دی 90 10:16
سلام مامانی چطوری؟ میبینم که حسابی مشغولی با پسری چه میکنی پسره من که حسابی بلا شده زیاد به خودت فشار نیار عزیزم مراقب خودت و نی نی هم باش. دوستتون دارم