کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

هفته 25 .... مامانی 6 ماه رو تموم کردیم

1390/9/24 9:43
نویسنده : مرضیه
404 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گلم .... سلام عزیزم ماچ سلام پسر طلایی....مامان قربونش بشه اینقدر نازه

امروز شدی 25 هفته .... هورا هورا

ولی دیروز با امروز خیلی تو دلم کم تکون خوردی دیشب که دیگه داشتم نگران میشدم و نزدیک بود گریه کنمنگرانگریه

مامانی من نمیتونم زیاد بخوردم .... خیلی ناراحتم میترسم تو کوچولو باشی میخوام یه سونو برم اندازه همجات رو بگه بدونم من کم میخورم تو کوچولو نموندی...

پسر گلم بابایی رفته سرکار منم خونه تنهام دیگه میرم پیشه مامانی

خدایا از نی نی ما و همه نی نی ها نگهداری کن

دوستدار تو مامان مرضیه و بابا محمد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

ندا
27 آذر 90 18:15
پسر پسر قند عسل ... مامان مرضیه کلی دلمون برات تنگ شده


قربونت بشم خاله ندا منم دلم برات تنگ شده
sara
28 آذر 90 9:42
کوروش جوون من امروز فهمیدم که شما به عرصه هستی پا گذاشتی و زندگی تو تبریک می گم . کلی ذوق کردم وقتی فهمیدم. منتظر دیدنت هستیم خیلی زیاد و اینو بدون که همه کلی دوست دارن وبازم خوش اومدی
sara
28 آذر 90 9:44
مرضیه جونم و مامان مرضیه عزیز بازم تبریک میگم بهت خیلی زیاد . مواظب خودت و کوروش کبیر ما باش .بوس

مرسی سارا جون ... مرسی خاله که اومدی وبلاگم رو دیدی ایشالا نوبت شما بشه
بابا
30 آذر 90 20:43
سلام پسر خوشگلم ،منتظرم زودترر بیای


سلام بابای قشنگم .. سلام بابای خوبم من و قلب کوچکم شمارو دوست داریم
من روز عید میام با عمو نوروز میام