کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

کوچولوی من

1390/2/10 21:56
نویسنده : مرضیه
363 بازدید
اشتراک گذاری

هر روز میام تو نت تا ببینم چی شد که تو زودی از دل مامانی رفتی منو تنها گذاشتی .... چیکار کنم که دیگه این اتفاق نیفته.... دو هفته دیگه یه دکتر دیگه وفت گرفتم ببینم اون چی میگه

ولی مامانی من میدونم که تو میای .... آخه دلت میاد من و بابا محمدت منتظرت باشیم .... ما باشیم بدون تو اصلا خوش نمیگذره... همش جات خالیه من خیلی بی حوصله میشم و هی گریه میکنمو هی باباییت میاد منو دلداری میده منم هی باز تو دلم غصه بخورم ....

عزیزه دلم دوست دارم مواظب خودت باش

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

آریا میرزا
12 اردیبهشت 90 21:28
سلام مامان نی نی خوشگله. از این اتفاقا واسه خاله من 10 افتاد امیدوارم واسه شما دیگ نی افته مواظی نی نی من باشی ها عشق نی نی دارم من. بدنیا میاد و روزهای قشنگی رو واسه مامانی می سازی نی نی من مواظبش باش مامان نی نی من