کوروشکوروش، تا این لحظه: 12 سال و 2 ماه سن داره

کوروش پسر عزیز ما

هفته 16 هستی دخمرم

1390/7/23 17:56
نویسنده : مرضیه
414 بازدید
اشتراک گذاری

سلام دختر خوشگلم خوبی عزیزم؟ حتماً خوبی ... من همش دعا میکنم که تو خوب باشی

منم خوبم مامان جون دیگه حالت تهوع ندارم فقط بعضی وقتا کمرم خیلی درد میگیره

من اصلا چاق نشدم میترسم تو کوچولو بمونی... دخترم تو حسابی توپولو بشو باشه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ آفرین

راستی من به بابا گفتم اسم مانلی هم قشنگه ولی بابا میگه پانیذ بهتره... میگه مانلی رو ممکنه بد صدا کنند

مامان جون خودت چی دوست داری؟

کی میشه من تکون خوردنت رو بفهمم؟وای خدا چقدر دلم میخواد زودی این 9 ماه بگذره .. عید بشه.. تو بیای تو بغلم

دوست دارم







پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مریم
23 مهر 90 18:08
ماشالا..ماشالا.. به مام سربزن عزیز! امیدوارم دوستای خوبی بشیم
نرگسی
14 فروردین 91 21:34
مامانی دیدی نی نی اومد عید هم اومد .. به نظرت زود نگذشت این چند وقت ؟


راست میگی زود گذشت خداروشکر که به خیر گذشت